Shoplog: juli 2014

De eerste maand van de zomervakantie zit er al op! Ik ben deze maand op vakantie geweest naar Turkije en heb twee weken op het speelplein gewerkt. Verder heb ik onder andere ook mijn kamer wat anders ingericht en gedecoreerd (waarvan jullie binnenkort een room tour te zien krijgen!), en natuurlijk ook geshopt! 🙂 Mijn blog heeft ondertussen weer een tijdje stilgelegen. Dat komt omdat ik opnieuw heel erg aan het twijfelen was of ik er wel mee zou doorgaan. Ondanks het feit dat ik alleen maar leuke reacties gekregen heb blijf ik twijfelen… Ik heb een beetje spijt dat ik mijn blog via Facebook bekend gemaakt heb aan iedereen, waardoor ik nu niet meer kan vermijden dat mensen die ik ken mijn blog zien en lezen. Ik had liever eerst wat ‘anoniem’ geblogd zodat ik eerst wat meer zelfvertrouwen kreeg… Maar ja, daar is het nu te laat voor. Toch heb ik besloten om weer verder te gaan omdat ik het heel graag doe en toch wel al veel leuke reacties gekregen heb. Dat is natuurlijk altijd fijn! Dus here we go again! Vandaag heb ik voor jullie een shoplog van de afgelopen maand. Kijk maar mee!

Op de eerste plaats mijn favoriete aankoop van deze maand: mijn Michael Kors tas!

IMG_3403                            IMG_3369

Merken jullie iets vreemds? Nee toch? Maar ik zal het jullie toch verklappen: het is een namaaktas uit Turkije… Maar ik vind ze echt prachtig en ik zie op het eerste zicht geen verschil met de echte! Ze is van goede kwaliteit en mooi afgewerkt. Ik betaalde er nog €40 voor. Normaal was ze nog duurder maar omdat ik samen met een meisje dat we op vakantie leerden kennen ging en we 3 tassen kochten kregen we nog een grote korting! Er zijn daar natuurlijk ook nog goedkopere namaaktassen, maar dan zijn de kwaliteit en de afwerking er ook naar… Ik ben superblij met deze prachtige tas en heb ze al heel veel gebruikt!

Ook de binnenkant vind ik heel mooi en is goed afgewerkt! De binnenkant bestaat uit een zachte rode stof en handige zakjes in het leer van de buitenkant.

IMG_3401

Ik ben superblij met mijn koopje want op Zalando vind je dezelfde maar dan echt en deze kost bijna €300! Die zal natuurlijk wel beter zijn van kwaliteit, maar goed. Ik verslijt nu eerst deze, en wie weet koop ik nadien wel eens een echte!

Ten tweede kreeg ik van mijn vriend nog een laat cadeautje voor mijn verjaardag! Een portefeuille van Michael Kors! Deze is wel echt, maar komt van Maasmechelen Village en was dus ook met korting! Op Zalando kan je deze vinden voor €139, mijn vriend betaalde €99. Vind ik nog steeds heel veel geld voor een portefeuille, maar mijn vriend drong er op aan en deze kan ik (hopelijk) voor jaren gebruiken!

IMG_3409

Verder kocht ik in Maasmechelen Village nog een mooie donkere jeans van Tommy Hilfiger (€60 i.p.v. €129) en een paar leren laarsjes van Fransescomilano (€40 i.p.v. €85).

IMG_3367             IMG_3428

 

Bij Six kocht ik een zonnebrillendoos in de solden voor maar €3!

IMG_3588

Ook kocht ik nog 2 topjes, 2 broeken en 2 paar oorbellen bij de C&A:

       IMG_3375      IMG_3366                                                                                                                                                                                                       IMG_3416      IMG_3420

Het linkerbloesje vind ik echt supermooi! Het was niet in solden maar kostte maar €12,50! Het witte bloesje kostte €15. Naar zo’n losse, luchtige broek met een leuke maar niet te opvallende (bloemen)print was ik al een tijdje op zoek. Ik vond er één bij C&A, maar helaas was het mijn maat niet en was het de laatste. Gelukkig kon ik ze nog in mijn maat laten bestellen bij een andere C&A! Ze kostte €19. En dan nog de poederroze broek: ook deze kostte €19.

Deze oorbellen zijn van Six en kocht ik ook bij C&A voor ongeveer €4 per paar.

IMG_3590  IMG_3592

Ook kocht ik nog 2 topjes bij de ZEB, deze waren wel in solden, elk -50%!

IMG_3390        IMG_3393

Oh ja, en op vakantie in Turkije kocht ik ook nog een bikini (€25) en een valse Mulberry portefeuille (€10, maar hij ziet er echt wel fake uit haha). Met de bikini ben ik echt wel blij, het topje zit echt goed en blijft ook goed zitten zonder de koordjes (die kan je eraf halen).

IMG_3429   IMG_3586    IMG_3587

Ik ben superblij met al mijn aankopen, maar nu heb ik écht wel genoeg kleren in mijn kast liggen! Ik ga proberen in augustus geen kleren meer te kopen! Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud! 🙂

2 gedachtes over “Shoplog: juli 2014

Plaats een reactie