TMI-tag: deel 2

Hallo iedereen!
In dit filmpje ga ik verder met deel 2 van de Too Much Information (TMI) tag! Als jullie deel 1 gemist hebben, scroll dan even verder en dan kunnen jullie dat eerst bekijken.

Veel kijkplezier! ๐Ÿ™‚

PS: Sorry voor de slechte belichting, had niet veel tijd en kon het alleen ’s avonds opnemen.

8 gedachtes over “TMI-tag: deel 2

    • Dank u Joke!! ๐Ÿ™‚ ge zijt รฉรฉn van de eersten die het ziet met de filmpjes enzo denk ik ๐Ÿ™‚ ik vind het wel eng dat mensen die mij kennen dat allemaal kunnen zien, maar zo’n lieve reactie geeft mij vertrouwen ๐Ÿ™‚

  1. Phew, lang filmpje was dit. Maar wel tof om te zien/horen ๐Ÿ™‚ Slechte hygiene vind ik zelf ook een grote afknapper. Dan maak ik meteen uit de voeten. Ik denk niet dat ik de serie Girls ken… misschien eens opzoeken.

    • Oeps, ik zie nu pas dat ik je reactie nog niet beantwoord heb, sorry! Het is inderdaad een heel lang filmpje, ik vind dat zelf ook soms vervelend bij anderen want vaak heb ik niet zoveel tijd om te kijken, dus ik weet dat ik de tijd in het vervolg wat meer in de gaten moet houden ๐Ÿ™‚ Girls is echt een hele vreemde serie, maar dat maakt het natuurlijk wel uniek en eens wat anders! Zeker eens opzoeken ๐Ÿ™‚

  2. Leuk filmpje! Ik huil ook snel, ben heel gevoelig. Van die duiven kan ik het goed begrijpen. Ik ben er niet echt angstig voor, maar ik heb ze toch liever ook niet in de buurt. In Aalst zitten er soms veel duiven op de terrasjes hรจ? Heel irritant!

    • Bedankt! Ja inderdaad, ik Aalst zijn er heel veel! Ben al 2 keer beginnen wenen en roepen voor een vol terras daar toen er een duif in de buurt kwam… Gรชnant! Ik moet me er echt wel eens tegen gaan verzetten of eens hulp gaan zoeken!

Plaats een reactie